tisdag, januari 25

FORMEX-2011


Något som jag han aldrig han skriva i min sista inlägg är att jag ska till Formex mässan -Stockholm, för första gången.
Min dröm har blivit sann. Tack vare min trevliga arbetsgivare som ville att jag följer med denna gången.
I flera dagar har jag njutit av att gå runt och se på alla utställningar, med dem kända märken inom inredning och design.
Många kända ansikte som Leila ,Ernst Maria Montasami..och .många andra.kunnde man möta där. Jag han fotografera första dagen,så längre klarade sig min kamera innan den dog. Egentligen är fotografering förbjuden. Några bilder bjuder jag på idag.Men först bilder på våran vackra monter..i nästa inlägg kommer fler bilder
Ses snart ! kramen Dada
.

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Nu har du hunnit smälta alla intryck från Formex Mässan. Hoppas du fått många idéer som du kan ha nytta av i jobbet. Fina bilder!
Ha det bra.
Kram Viola