onsdag, september 11

Sommarens sista suck

 Det är helt ofattbart hur bra den här sommaren har varit...men redan nu längtar ihjäl mig efter sommar sol och bad i min favorit hav, Kroatiska havet . Men något vackert finns i dem mysiga höstkvällar som kommer.
Snart är det helg.
Jag älskar helger och framför allt lördagsmorgnar.  Det är något speciellt att kunna få äta frukost hur länge man vill och ta vara på morgonen med att läsa och ta det lugnt. Denna helgen ska jag tidigt upp fylla bilen med lådor,för jag  kommer stå  loppis här i Malmö. Måste erkänna att jag handlar för mycket av inredningsdetaljer så nu vill jag bli av med saker som aldrig kommit fram.
Avslutar med bilder på mitt senaste fynd, två fina ljusstakar i zink från HOUSE DOCTOR  hur fina som helst. 


bloggtips denna vecka är

Ha en fin fin kväll !!  Dadda

Inga kommentarer: